travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Sweet Thursday

Kategori:Allmänt

Jag sov bokstavligen talat bort hela torsdagen. Galet. Jag vaknade 20.20 på kvällen. Vad hände?
Jäkla feberdrömmar också. Det var massa katter överallt, gigantiska vattenmeloner som växte i träden, och så dog jag av att jag fick en stor syrgastub flygandes in i mig på vid ett tågräls. Sen ressurectade jag och vågade inte gå dit där syrgastuben attackerade mig senaste gången, men min syster försökte få mig att gå ner dit igen. Och så åt vi på subway.
Men jag tror inte jag har feber, men det är i det här stuket jag brukar drömma när jag har feber. 
 
Just nu sitter jag med silverschampo i håret, frostar av frysen och ska städa litegrann, och hoppas på att bli trött snart igen. Sen blir det myssova! 
Imorgon ska jag på föreläsning i Folkets Hus, något Miroi har sagt åt mig att gå på. Vet inte ens vad det handlar om.
 
För att bjuda på något mer spännande. Var över med frysvaror till mina grannar strax innan 23 ikväll. När jag kom ut ur min entré kom afrikan 1 och afrikan 2 och gick, skrikandes på afrikan 3 som stod utanför min grannport. Jag blev alldeles chockad och rädd när afrikan 1 vände av åt mitt håll istället för att fortsätta gå mot afrikan 3 med afrikan 2. Afrikan 1 lyfte upp en av stenplattorna som låg på marken någon meter framför mig, och gick raskt med den och slog mot afrikan 3s huvud. Han missade, men kastade då istället stenen mot afrikan 3 och missade igen. Jag fortsatte gå, hade mobilen kvar uppe i lägenheten så kunde inte ringa polisen. Mötte en hel folkmassa vid ett av grannhusen, så jag bad dom ringa polisen. Tror dock inte dom gjorde det.
Jag gick till mina grannar, lämnade frysvarorna, stannade i några minuter för att kanske slippa stöta in i dom där afrikanerna igen, och gick sedan hem, och till min tacksamhet var alla människor borta. 
 
Det är spännande att bo i Gävles ghetto ibland.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: