travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Våra fötter är riktade framåt

Kategori:Kärlek

Med tiden kommer många bra saker. Livet kommer alltid med både upp och nedgångar.
Att försöka planera en framtid har aldrig varit min grej, för jag har haft så svårt att placera mig själv i den här världen.
Att nu påbörja framtidsplaner med dig är både spännande och skrämmande. Men absolut mest spännande, för du skrämmer inte mig längre. 
Jag har aldrig tidigare vågat lägga mitt hjärta fullt ut gentemot någon. 
Att göra det för dig känns inte ens jobbigt. 
Jag ser fram emot våra planer, även om en del av dom ligger långt fram i tiden, jag vågar ändå säga att jag längtar tills våra planer blivit fullföljda.
Att du är så öppen för att planera så långt fram med mig blåser bort all hint till tvekan jag någonsin känt. 
Jag vet att du och jag är rätt.


Kommentarer

  • Lixzy säger:

    YAAAY KÄRLEK <3<3<3<3<3<3

    2013-12-04 | 21:09:16
    Bloggadress: http://jennielixzylindell.se
  • catman säger:

    åh jag blir glad i hela själen!! :D

    2013-12-05 | 19:35:14

Kommentera inlägget här: