travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Another Saturday Night

Kategori:Allmänt

Ja, gott folk, nu är det lördag igen.

Ikväll ska jag ut på kalas, vet inte vart kvällen börjar, men ska möta upp min kära pojkvän lite senare, för han jobbelijobbejobbar till rätt sent.
Han är för övrigt den finaste människa jag någonsin har träffat. Bara så att ni vet.

Så, vad gör jag, en lördag som den här innan jag går ut en kväll?

Idag har jag utökat mitt filtförråd, för jag ska byta gardiner i vardagsrummet.
Logiknivå? Noll egentligen. Men det var mysiga filtar.
Jag kom bara på att jag måste nog sy nya kuddfodral också.
Tapetsera vill jag också göra. För att jag ska byta gardiner.
Men egentligen vill jag mest bara flytta till en annan lägenhet.
Men jag måste kolla med Gavlis först om jag får göra det.

Gavlis låter så fult, usch. Säg Gavlegårdarna istället.

Jag har också utökat läskförråd, aka groggvirkeförråd.

Jag har ätit gårdagens mackor. Dom var megagoda. Jag värmde dom i mikron, för jag tycker om varm sallad.

Just nu tittar jag på New Moon innan jag slänger mig i duschen och gör sånadär fjantsaker som att sminka sig och klä på sig.

Sen blandar jag mig en god grogg, vart kan jag bara inte säga än.

Ha en rolig lördag allesammans!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: