travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Caroline

Kategori:Allmänt

Ja, jag är ju verkligen sämst på det här med att blogga, speciellt när jag mår dåligt. Men ge mig en spark i arselet om ni saknar det alltför mycket.
Nu börjar det gå framåt igen med hälsan, har ätit hela (snart) 3 portioner soppa idag, och druckit en halvliter blåbärssoppa som min söta mor kom förbi med på kvällen.

Hursom, bort från det tråkiga och till vad jag tycker är rätt underhållande.
Satt och kollade igenom all gammal musik jag hade på datorn, och hittade en låt som en människa skrivit till mig för ungefär 4½ år sedan. Den är bara en minut lång, och jag tänker inte lägga upp den eftersom det låter helt förjävligt när människorna som sjunger den framför den. Men texten är rätt söt, så den kan jag dela med mig av.

Untie this question of mine
I can't stay clear in my mind
I don't think I can take and I don't think I can break this

You make me free
You make me smile
I love you, Caroline

Take my hand, and we will fly
Fly away to our midnight sky

C, A, R, O, L, I, N, E
C, A, R, O, L, I, N, E
C, A, R, O, L, I, N, E
C, A, R, O, L, I, N, E

Fin va?
Gamla minnen kräver gammal bild.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: