travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

When The Children Cry

Kategori:Allmänt

Har jag någon gång sagt att jag hatar barn? För det gör jag.
Dom gör inget annat än att göra livet surt, för alla.

Jag hade tandläkartid idag, skulle operera bort en tand och en del av käkbenet. Detta tar då ganska lång tid, så jag hade tur som fick en tid så snabbt.
Nu har dom ringt och ändrat tiden, för min tandläkare är hemma... med sjuka barn.
20 mars. Ja. Får gå med en trasig tand som den provisoriska fyllningen redan börjat ramla ur tills dess.
Dessutom krånglar det här till hela min ekonomi, så jag måste prata med myndigheter och skit.
Kan inte något bara gå bra någon gång?
Suck. Barn.
 
Dessutom drömde jag om barn inatt, som sprang runt och spydde ner alla.
Äckliga varelser.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: