travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Bra jobbat

Kategori:Allmänt

Här ekar det högre än någonsin.
Jag har haft fullt upp med annat, bör kanske bli bättre på att skriva tidsinställda inlägg, vad vet jag.
 
Har hittills haft den bästa sommaren i mitt liv.
Nya erfarenheter, nya vyer, nya vänner.
 
Nu kommer jag ordbajsa massa skit jag behöver ha ur mig, ber om ursäkt för det såhär i förhand.
 
Känner mer och mer att jag tröttnar på Gävle. Eller mer på folket i Gävle. Dom flickor boendes här jag sett som mina närmaste vänner de senaste åren har antingen flyttat härifrån, eller slutat höra av sig. Jag orkar inte vara den som håller uppe kontakten hela tiden heller, hur tråkigt det än känns att släppa något.
Det är ju kul att känna hur viktig man är för andra. Tack.
Mina pojkar har jag ju i alla fall kvar. Även om det inte är alltför ofta jag träffar dom heller. Men vet att dom alltid finns där när jag behöver dom.
Allt illa jag någonsin sagt om det manliga könet är jag villig att ta tillbaka, för kvinnor är fanimig mycket värre, falskare och uppskattar inte vad dom har.
Ja, jag sa det. Och jag menade det.
 
Jag är så otroligt glad och tacksam över min finaste, mitt hjärta, min kärlek, min pojkvän. Han är det bästa som någonsin hänt mig.
Om jag är krånglig och dryg på honom ibland, är det bara jag som halkar in i gamla, dåliga vanor. Han förtjänar inte sådant, men står ut med det ändå. Älskade, vackra människa.
Han har visat mig så mycket nytt i livet, i princip allt som gör mig glad numera är tack vare honom. 
Både erfarenheter och vänner jag fått tack vare honom är sådant som får mitt inre att lysa av lycka. 
 
Just nu är jag otroligt trött efter månadens äventyr. Det tar väldigt mycket på min ork att umgås med så mycket folk och se så mycket nytt. Igår var jag en zombie som inte förstod någonting. Idag är det lite bättre. 
När orken är tillbaka ska jag försöka ta tag i att umgås med lite vänner, även om det krävs att jag tar första steget till det igen. Men alla förtjänar väl en till chans, hoppas jag. Det får visa sig då.
 
Nu ska jag lägga mig och dö lite smått i soffan, äta gottigheter och glo på min gamla favoritserie - The O.C.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: