travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Maten, dag 2 (igår)

Kategori:Mat och sånt

Hann inte skriva detta igår då jag somnade på kvällen i 1½ timme och skulle iväg på födelsedagskalas för Maria och Adam.

Men igår åt jag första gången rätt sent. Hade ingen aptit efter jag varit hos kuratorn, så min frukost åt jag klockan 15. Sen var jag riktigt mätt på det hela kvällen.

3 lite smått överkokta ägg. Jag brukar inte koka ägg, hade inte koll på tiden heller, haha.
Massa kaviar, var nog nästan 1 dl.
2dl Keso Naturell (4%)
Ett gäng vindruvor.
Och ett glas ProViva till det.
 
Sen på natten, när jag kom hem från kalaset åt jag chili cheese, ca 200g. Vet inte hur många det var, 7 stycken kanske. Drack 6dl apelsinsaft också.
 
Vaknade med världens smärtor i magen idag, och trodde det var maten, men det visade sig vara the simple fact att jag är en kvinna. Därför har jag inte ätit idag än heller, men borde ordna något så jag kan ta värktabletter för helvetet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: