travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Maten, dag 4

Kategori:Mat och sånt

Hejhopp! Rätt dag! Äntligen!
 
Jag sov länge idag, så jag började inte göra mat förrän 15:30.
Den sena lunchen, som fick ersätta frukosten, blev korv med mos!
2 godingar
Pulvermos gjord på 2dl mjölk, 1½ dl vatten och 1 dl potatismospulver
Massa ketchup
En del senap
ca ½dl Keso naturell.
 
Och så drack jag ProViva till. Underbara, underbara dryck.
Jag blev galet mätt, jag håller ju på att tänja på magsäcken nu när jag ätit så dåligt under ungefär ett halvårs tid.
 
Kvällsmaten åt jag ca 20:30, men det var mer som vad jag egentligen skulle äta till frukost tillsammans med mellanmålet. 
1 apelsin.
1 saltad avokado
1 Nutricia Fotrimel Energy med jordgubbssmak, vilket jag ska dricka varje dag som mellanmål. Kan skriva mer om dom i ett annat inlägg.
 
Nu, ca två timmar senare, är jag fortfarande galet mätt på allt det här.
 
Imorgon ska jag ta en morgonpromenad kl 8 på morgonen med sötaste Maria som har sagt att hon ska dra med mig på promenader.
Att gå en promenad innan jag äter frukost kan också vara bra, det ska tydligen öka aptiten.
Crap, kom precis på att jag helt glömt bort vattnet... Dags att börja dricka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: