travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Mixing it up

Kategori:Tankar

21.00 - jag var så trött att jag mådde illa och lade mig. Det har nu gått 6,5 timmar. Jag är så less på mina insomningstabletter som endast får mig att somna, utan att jag har sovit färdigt så vaknar jag ändå.
Så nu tog jag både insomning- och sömntabletter för att kanske få sova ut för en gångs skull utan att vakna och ligga och vrida på sig.
Dessvärre är det tredje natten i rad jag tar mina insomningstabletter, så efter inatt måste jag vänta i några veckor ungefär om jag vill undkomma beroendet.
Hursomhelst, nu börjar motoriken i fingrarna försvinna och jag förstår inte vad som händer. Jag ska lägga ner detta nu. Jag orkar inte kolla och mobiltelefonen ser konstig ut, som om jag redan har kommit in i en drömvärld. Jag låter min dröm flyta på. Nu ropar dom på mig i drömmen så jag ska låta mig dras med på äventyren som kommer denna natt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: