travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Nattsuddare

Kategori:Allmänt

Vissa nätter vill man bara inte ska existera.
Dom när man somnar i vettig tid, men sedan vaknar efter en timme igen och inte kan somna om. 
Det är värre nu än innan jag började med den nya medicinen. Den gör mig yr på kvällarna och nätterna, yr av trötthet. Det har fått mig att somna i nästan en vecka. Inatt när jag vaknade igen så tog jag en insomningstablett också. Men den ville inte slå till förrän nästan 2 timmar. Så jag har ju i alla fall sovit. Men med feberdrömmar och jag känner mig inte särskilt utvilad. 
Idag ska jag ha första träffen med min nya kurator så jag hade hoppats på att vara ganska klar i huvudet. 
Kaffe får bli min räddning idag. 
Vädret är ju åtminstone fint.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: