travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Saturday

Kategori:Allmänt

På lördag får jag förhoppningsvis något typ av besked om framtiden, och jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar efter att bara få veta på ett ungefär hur det kommer se ut.
Mitt kontrollbehov har fått sig ett par rejäla knyckar i år, men det är ju bara bra att jag lär mig att allt går det inte att ha koll på. Tror det har stärkt mig ännu ett snäpp. Har trots allt inte sett något klart sedan april.

Stockholmsplanerna blir också mer och mer tydliga, att få in en ordentlig fot i branschen jag verkligen vill jobba med hade jag aldrig kunnat tro skulle gå så här lätt och smärtfritt.
Det lönar sig verkligen att sätta fram fötterna mot sina mål, håll aldrig tillbaka, sträck dig mot dina drömmar.

Snart kanske jag har den inom räckhåll, min framtid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: