travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Summertime

Kategori:Allmänt

Det är på sommaren det händer, sägs det. Ja. Den här sommaren har jag checkat av tillräckligt med goals på min bucket list. Jag brukar säga, att allt ska man väl testa en gång. Förutom saker som på något sätt kan skada eller såra andra på ett personligt plan.
Jag har gjort många saker jag aldrig gjort förr, testat saker jag aldrig trodde jag skulle våga. Och jag känner mig så himla mycket mer levande än jag någonsin gjort tidigare. Jag älskar den här tiden jag har, den som är helt i mitt eget våld. Visst har jag gjort en del dumheter som jag ångrar rejält, för att det har förvirrat människor som inte förstår sig på mig. Men jag kan inte hjälpa att jag är så speciell som jag är, och allt jag kan göra i efterhand är att be om ursäkt, vilket jag gjort. Sen får tiden bestämma om eventuella oklarheter löser sig.
Att vara singel just det här året, jag tror det var meningen att jag skulle vara det. Hade jag inte varit det hade jag aldrig växt så mycket som jag gjort i mig själv, hade aldrig lärt mig att förstå så mycket om mig själv och mina känslor. Jag börjar förstå mig på att hantera situationer jag valt att skjuta undan annars. Förstå mig på mina djupare känslor, att kunna hantera mina ups and downs bättre. Inte helt, men absolut bättre.
Den här sommaren har varit -ursäkta språket- JÄVLIGT viktig för min personliga utveckling mot ett bättre mående. Jag vill säga hej, tack och förlåt till alla som väljer att ta till sig utav det. Nya bekantskaper, gamla vänner och ja, precis alla som väljer att ta åt sig av det alternativ dom tycker passar dom bäst. Ni alla har gjort denna sommar så oerhört betydelsefull för mig. Tack, tack från hela min själ.
Sen, en extra stjärna till min Mr.Grey, som har funnits där för mig under gott och ont under större delen av det här året. Jag vill bara att du ska må bra, slippa din smärta, och komma hem och lära mig en helt ny sida av livet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: