travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Vad är rasism?

Kategori:Allmänt

Jag blir galen på att folk går apeshit på SL för att dom ger reklamplats åt Sverigedemokraterna. Att det är rasistiskt att be om ursäkt för tiggeriet, det förstår jag däremot inte. Jag tycker det är oerhört obehagligt med tiggare, ja jag är rentav rädd för dom. Och de senaste åren har antalet tiggare växt nå oerhört. Jag tar inte mina tankar och åsikter utifrån några siffror som kan bevisa ditt och datt, jag skriver bara vad jag själv upplever och ser.
Jag vill också be om ursäkt för turister som kommer hit och behöver se det elände som egentligen inte hör hemma här. Och jag känner inte att jag är rasist för att jag tycker och tänker så. Det handlar helt om min egna rädsla för detta sätt att vara, så som de flesta tiggare har varit mot mig personligen.
Jag känner mig personligt påhoppad när dom kommer fram och skallrar med slantar. När dom sedan Inte förstår ett nej och försöker övertyga en om att ge dom pengar, det är snäppet värre. Jag blir förbannad. Och det gör mig arg att folk främjer det här sätter att leva genom att ge dom pengar.
Nej, jag blir för upprörd för att fortsätta.
Hursomhelst älskar jag den nya reklamen!
Tack för mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: