travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Fredag full av fel.

Kategori:

Dhem igår strax efter 16, som vanligt. Och allt jag då ville var att åka tillbaka till jobbet. Att vara hemma idag har spökat med min hjärna. Jag har grubblat, över allt på en gång. Jag hade behövt några timmar jobb idag för att sluta tänka på allt. Försökte sätta mig och virka men jag hade inte ro nog i kroppen. Har dessutom tappat halva hjärnan allt eftersom dagen gått. Kan inte tänka normalt.
Men, jag har iallafall tvättat och blivit av med min soffa. Nu hoppas jag verkligen pappa kommer imorgon med min nya soffa. Det ekar tomt i vardagsrummet nu. 
Ska snart börja göra mig klar för att gå över till grannhuset på inflyttningsfest, det ska bli skönt att komma hemifrån lite och släppa tankarna på allt för en stund. Träffa lite nytt folk.

4 dagar kvar tills mina armar får lite färg på sig.
21 dagar kvar till nästa äventyr. Dags att göra något åt dom där hundra milen.

Min kära mor fyller år idag, men jag tänkte åka ut till byn på söndag och fira henne i efterskott.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: