travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

mirtazapinmys

Kategori:

Nu sitter jag välbehövlig ovjbböööömm oavbrutet fryser qet gör inte någon att det mesta blir knas. Har tagit mina dagliga sertrslin och mirtazapinbä, men också zolpidem och propaavan . Efter en ny välbehövd tandborstepaus där jag nästan gick in i garderoben i hallen har jag nu tagit mig till sängen. Det ser ut som min telefon skiftar i trä och för en stund sen trodde jag den höll påhitt förvandlas till en igelkott. 
Jag tänkte unna mig en ordentlig nattsömn, och hoppas den Håller i sig. Bara jag nu kan få i headsets så jag kan lyssna på sagan om isfolket. Just nu de ser ut som blixtrar.bokstäverna alltså. 
Datorn lyser för starkt så deTw. Oj jag tappade telefon. Måste städs av datorn.
Jag under vad jag ska drömma om.inatt. Jag tror jag hörde en get skrika nyss. Men jag vet inte. 
Det kanske var en fågel. 
När jag blundar sitt5 en stor snigel på mig. I min blomsterbädd. Vet inte vad han vill.
Det får räcka nu. Hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: