travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Lack

Kategori:Allmänt

Nej, inte sånt till naglar eller bilar osv.
Så grymt jävla less bara.
Some things are too good to be true, I guess. Eller, det var väl ingen nyhet. Men nu ger jag fan upp. Orkar helt enkelt inte mer.
Bygga upp förhoppningar som bara blir raserade fungerar inte när man till en början har ett svagt psyke.
Jag kämpar dag för dag för att ens vilja fortsätta leva. Letar efter alla ljusglimtar som jag inte ska vilja släppa taget om. Men det är svårt. Och krävande. Så oerhört krävande att jag är trött hela tiden.
Helgen var bra. Då var jag inte trött. Jag hade faktiskt rent utsagt roligt. Hör och häpna. Men så snart jag är tillbaka i verkligheten igen så vill jag helt enkelt inte.
Tänkte skriva ett inlägg på någon mening bara. Är inte meningen att klaga. Jag vet att jag lever som en "lycklig lottad". Men känner ofta att jag så gärna skulle vilja byta liv med någon som har det sämre, någon som ingen skulle sakna.
Har egentligen ingen större dröm än det. För jag kan påtagligt känna hur livskraften rinner ur mig.
Funderade i över en månad på om jag ens skulle åka med tillbaka i Sverige igen. Men kunde inte göra så mot mina vänner, vill dom inget ont.
Jag undrar hur man som bäst och minst smärtsamt för alla i sin närhet lämnar sitt liv? För jag vill inte ha det längre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: