travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Tunnisch

Kategori:

Jag har aldrig förstått mig på folk med fotfetisch. 
Jag avskyr fötter.
Tycker jag en människa har fula fötter blir jag oftast äcklad av hela människan.
Det här kanske också är oförståeligt för dom som inte har problem alls med fötter, eller till och med dyrkar fötter. 
Men helt seriöst. Jag kan knappt se på en människa vars fötter jag tycker är fula.
Så jag måste lida av en allvarlig fottunnisch.
Jag försöker låta bli att se en människas fötter så länge det bara går, bara för att jag inte tycker om att tycka människor är äckliga.
Nu började bloggappen dampa sönder så jag ger upp det här inlägget. Kommentera gärna om ni vill höra mer om min fottunnisch.
Och ja, jag tycker om påhittade ord.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: