travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

sex

Kategori:

Nu är det inte många timmar kvar, antalet ser ni i rubriken. Sen beger jag mig mot nya äventyr i Europas största stad. 
Jag ska försöka sova några timmar nu så jag kommer upp i skaplig tid innan jag måste gå till bussen.
Det är alltså första gången jag flyger helt ensam. Första gången jag åker till London. Första gången i Londons tunnelbana. Och jag ska helt själv ta mig från flygplats, hela vägen hem till min mosters dörr.
Fick höra idag att hon bor ovanför ett Starbucks. Blir mycket kaffe i veckan alltså, och det är ju bara positivt.
Jag trotsar verkligen alla mina psykiska problem med den här resan. Eller nästan iaf. Jag har ju trots allt utplanerat precis hur jag ska bete mig för att komma fram. Och tur är väl det, annars skulle jag säkert komma och fastna i Nyköping, hyperventilerandes och okontaktbar. Och skulle jag mot alla missöden komma helt fel i London så kan jag bara höra av mig till moster. Alternativt ta en taxi till hennes hus.
Allt löser sig i slutändan, så är det väl alltid.
Ja men, sömn var det på schemat nu som sagt, önska mig gärna lycka till. Det kan behövas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: