travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Mat & träning dag 3

Kategori:Mat och sånt

Idag har jag promenerat massa, sammanlagt säkert över en timme, kanske 1½. Och det är väldigt mycket för att vara jag.
 
Men jag har ju tränat i övrigt också såklart.
Morgonpasset bestod av 15 squats, 13 burpees och 30 sekunder wall-sit.
Kvällspasset var 20 squats, 15 burpees och 30 sekunders wall-sit.
Mjölken glömmer jag inte än så länge! Duktigt av mig, tycker jag.
 
Det är skönt att känna att man orkar mer och mer varje dag. Jag har ju i princip inga muskler sedan innan, det är därför jag kör korta pass såhär i början. Jag vill inte överanstränga mig, och känner att än så länge räcker det att ta det i denna takt. Jag blir ändå trött i musklerna jag använder.
 
Jag har varit sämre med maten idag dock, har ätit en färdigrätt med pasta, ost, tomater och spenat. Och en muffin. Och en Fortimel Energy har jag druckit.
 
Jag lagade ju massa mat, men det tog sådan tid att jag inte hann äta något av det innan jag skulle iväg.
 
Jag tror inte jag har haft en lugn stund idag, förutom när jag solade solarium.
Men det är inte heller så lugnt för mig, för jag är konstant rädd och på spänn när jag ligger där, hahaha.
 
Nu, kvart i två på natten, ska jag sätta mig och skriva ihop ett schema över saker jag kan göra under dagarna, för att aktivera mig själv lite mer. Dricka en kopp te och slappna av ska jag också göra, så kanske jag kan somna sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: