travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Night Thoughts

Kategori:Tankar

Är jag vaken på natten brukar jag i vanliga fall tänka på saker som gör att jag mår dåligt eller sämre.
Brukar också vara sånt som gör att jag inte kan sova. Vilket är alldeles för ofta.

Inte inatt dock, jag vet inte om det är för att jag ligger och kollar på Cougar Town eller inte som mitt humör håller sig någorlunda stabilt, men en tanke har fastnat.

Hur reagerar en vindögd människa om man går fram och säger att man själv också kan kolla i kors?
Blir dom ledsna? Tar dom illa upp? Är man elak om man gör det?
Jag skulle vilja testa. Bara för att.

Kommentarer

  • Emme säger:

    Men Carro! Det är taskigt ju, jag är ju lite vindögd/skelar på ena ögat så jag skulle ta illa upp av en sån sak.

    Svar: Du kan ju inte både vara vindögd och skela på ett öga, det är ju att peka åt två olika håll samtidigt..?Jag är inte så snäll alltid :) Känns som det är något jag inte skulle kunna låta bli att göra på fyllan.
    Travelsize

    2013-02-17 | 17:19:57
    Bloggadress: http://emescorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här: