travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Porcelain Doll

Kategori:Tankar

Skrev precis världens längsta inlägg, men vågade inte publicera det.
Det är inte värt vad som kan komma utav det.
Jag måste prata med någon. Som kan ägna en hel dag, eller två, åt min misär. Som kan ta den seriöst, och verkligen lyssna och försöka förstå. Försöka få mig att förstå.
Den här människan kan få se vad jag skrivit, jag sparar det i datorn.
Vad jag kan säga är att jag behöver hjälp, snart, annars vet jag inte vad som kommer hända.

Kommentarer

  • Andrea säger:

    Jag känner verkligen igen det där, kan sitta och skriva ett bamselånga inlägg men inse att det bara ställer till det massa om jag publicerar dom, så dom fastnar hos mig själv istället.

    Finns här om du vill prata <3

    Svar: Ja, det är inte bra att skriva när man känner sig nere egentligen, men man behöver ju få ur sig det också på något vis. <3 Tack söta du, och hoppas du vet att jag finns här också, närsom!
    Travelsize

    2013-02-26 | 23:11:23
    Bloggadress: http://andreahansson.se

Kommentera inlägget här: