travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Landstingets lur luras

Kategori:Allmänt

Jag är frustrerad över det här med dolda telefonnummer.
Jag fick ett missat samtal, och jag kan inte släppa det. Numret var dolt. Jag väntar på åtminstone 3 samtal från olika avdelningar på landstinget, och dom ringer ju nästan alltid från dolt nummer.
Inte tusan vet dom hur man lämnar ett meddelande heller så man vet varifrån dom har ringt.
För övrigt har jag till och från telefonskräck och har till och med svårt att svara när jag vet vem som ringer, gissa då hur det går när det är ett okänt nummer? Dolt ska man inte ens prata om, sålänge jag inte vet att jag kan vänta mig ett sådant inkommande samtal.

Har jag missat en bokning av en tid? Har jag missat att få boka en tid? Kommer dom ringa igen?
Imorgon ska jag till tandläkaren, kommer dom ringa då också och när jag inte svarar, aldrig mer höra av sig?
Hur svårt ska det vara att lämna ett litet meddelande bara för att berätta vilken jävla avdelning man ringer från?
Att jag har ångest och depression gör ju inte det här så mycket lättare att stå ut med heller. Jag oroar mig precis hela tiden för precis allting, det här hjälper en inte på vägen direkt.

Så, Landstinget, för allt i världen, lär er hur en telefonsvarare ska nyttjas!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: