travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Nyopererad

Kategori:Allmänt

Nu har jag äntligen fått min djävulska tand utopererad.
Det var en spännande upplevelse, jag har tagit bort tänder förut men inget ingrepp har liknat detta.
Jag fick ha en operationsmössa på mig, för att inget hår skulle kunna komma i vägen.
Jag fick ha en operatinsduk över mig, som endast hade ett litet hål för näsa och mun.
Jag tror jag aldrig fått så många sprutstick med bedövning i munnen förut. 6-7 tror jag det var, på olika ställen.
Kände mig otroligt fin där, med endast näsa och mun synligt.
Det skrikande ljudet av sågen som dom använde för att ta bort tand och lite käkben med skrämde mig lite till en början, men man vande sig rätt snabbt.
Operationen tog en halvtimme mindre än beräknat för att allt gick så smidigt.
 
Nu behöver jag bara byta små bomullstussar i munnen var tjugonde minut, som suger upp allt blod som fortfarande rinner ut. Dom första två nästan droppade av blod när jag tog ut dom, ska byta den tredje nu och hoppas på att det snart börjar avta, för annars har jag nog fått med för några tussar hem...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: