travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Besvikelse

Kategori:Tankar

Nu är det såhär, att jag har lovat mig själv att inte skriva om saker som gör mig arg, eftersom jag bara kastar ur mig en massa dumt jag kanske ångrar senare.
 
MEN KAN DU SLUTA SÅRA FINA FLICKOR NÅGON GÅNG?!
 
Och hur mycket kan en människa egentligen få komma undan med?
 
Man beter sig inte så.
 
Snälla, lär dig bara säga HELA sanningen någon gång.
 
Så, nu var det sagt, och sant. Såatteh.
Jag behöver vara arg ett tag, tills jag inser att jag inte har med saken att göra och kan släppa det. Men som det är nu så har det kokat inom mig sedan i lördags.
 
För övrigt är jag otroligt rädd för ett visst uttryck.
Man blir som man umgås.

Kommentarer

  • Nelli säger:

    Han ska inte komma undan..
    Jag anar att jag vet vem du pratar om iaf?...

    Svar: <3 du om någon vet vännen.
    Travelsize

    2013-10-14 | 22:56:19
  • Lixzy säger:

    +1

    2013-10-15 | 04:32:05

Kommentera inlägget här: