travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Fullmåne

Kategori:

Jag kan inte sova. Inte alls. Jag undrar om det är månens bana som spökar med mig igen. Men särskilt roligt är det inte. Det är ju på nätterna man ska sova. 
Nu har det i och för sig varit såhär varje helg i x antal veckor. 
Har också märkt att bloggappen spökar med orden, så vissa meningar jag skriver försvinner halvt. Så det är därför vissa inlägg kan uppfattas obegripliga. Jag har inte tappat hela hjärnan.
Jag vet inte ens om det är värt att försöka sova nu. Men jag är för trött för att gå upp och göra något. En zolpidem kanske, så kanske jag får ett par timmars sömn om jag har tur.

Om två veckor. Två veckor. Tiden kan gärna få gå ordentligt fort nu. Sen kan den helgen få få riktigt sakta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: