travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Ensåndärsnoddlista

Kategori:Listor

Vad heter du?
- Caroline
I mellannamn ? 
- Linnéa
Vart bor du?
- I Gävles fulaste ghetto
Trivs du där?
- Ibland, mest för jag har så många vänner som också bor här.
Brukar du läsa horoskop?
- När jag läser tidningar läser jag alltid horoskopet. Men det händer sällan. 
Har du körkort?
- Nej.
Äger du några converseskor?
- Ja. Ett par.
Favoritdjur?
- Mina katter, både dom jag har här och dom som bor hos mamma. Har ingen direkt favoritdjursort.
Vad spenderar du dina pengar på?
- Förutom hyra och telefon, typ, mat och alkohol. 
Senaste konserten?
- Det vet jag inte. Senaste ordentliga tillställningen jag var på var nog Deztination.
Festar du mycket?
- Jo, det måste jag nog påstå. 
Sprit, cider, vin eller öl?
- Sprit, cider, vin. Beror på vad som lockar mest för kvällen.
Brukar du bli för full?
- Sällan. Jag brukar bli för bakfull.
Antal kuddar i sängen?
- Sex.
Kan du baka bullar?
- Ja. I alla fall om jag får hjälp. 
Har du varit med i scouterna?
- Nej.
Bläck eller blyerts?
- Bläck till att skriva, blyerts till att rita.
Mc donald & eller burger king?
- Jag spyr tydligen av McD's hamburgare, så BK.
Är du allergisk mot något?
- Inte vad jag vet, har inte testat allt.
Äger du ett busskort?
- Ja, annars blir det dyra telefonräkningar.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk?
- Röd, helst grädde.
Vad åt du till frukost?
- Inget än, ska göra smoothie.
Hur ser du ut idag?
- Som mig. 
Har du haft sex idag?
- Nej.
Nästa mål i ditt liv?
- Göra en smoothie.
Vad såg du senast på tv?
- Hell's Kitchen USA.
Hur svarar du i mobilen?
- Ja?/Hej!/Ah, det är Carro/Nej!
Vem ringde du senast?
- Telefonbanken, i måndags. Jag ringer sällan till folk.
Antal timmar sömn inatt?
- Vet inte, 6 kanske?
Sov du ensam?
- Nej.
Brukar du snusa?
- Nej.
Vad innehåller din favoritnattmacka?
- Toast med ost, hästkött, lite paprikakrydda, vitlökssalt och stark tacosås.

SENASTE PERSON SOM...
Såg dig gråta;
- Toiva, i lördags.
Du delade en drink med;
- MIN DRICKA!?! Nej. Tror Toiva fick smaka i lördags.
Du sov över hos;
- Toiva, inatt.
Du gick på bio med;
- Toiva, Elli och Jakob, i början av december. 
Du gick på stan med;
- Joel? 
Skällde på dig;
- Vet inte, jag brukar inte lyssna på sådant.
Du pussade;
- Toiva, för 1½ timme sedan.
Skickade ett e-mail till dig;
- Gavlegårdarna, med tips på lägenhet.

HAR DU NÅGONSIN...
Sagt "jag älskar dig" och menat det?
- Ja.
Bråkat med ditt husdjur?
- Ja. Eller, bråkat på. Dom säger ju inte så mycket tillbaka.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag?
- Minns inte.

EXTRA STUFF...
Tar du droger?
- Nej.
Dricker du?
- Ja. 
Vem är din bästa vän?
- Har så många jag vill ha i den kategorin, så jag tar den jag känt längst; Perry.
Vad är du mest rädd för?
- Att förlora någon jag älskar.
Vilka kläder sover du i?
- Trosor.
Vart vill du gifta dig?
- På en fin plats man kommer tycka om att besöka fler gånger.
Vem hatar du verkligen?
- Hat är onödig energi, jag försöker inte tänka på folk jag tycker illa om istället.
Har du varit kär?
- Ja.
Kör du bil?
- Nej.
Har du ett jobb?
- Inte för tillfället, jobbar på att komma tillbaka.
Gillar du att ha folk omkring dig?
- Ja.

STUFF...
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
- När jag var liten, men det var mer att jag inte vågade ta chansen.
Är du ensam nu?
- Nej, mina katter är ju hemma.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? 
Vill du gifta dig?
- Inte nu, kanske sen.
Vill du ha barn?
- Inte nu, kanske sen.

FAVORIT...
Rum i huset?
- Vardagsrummet, trots att det är kaos här än.
Typ av musik?
- Olika dag till dag.
Månad?
- Vilken som helst som kommer med värme och glädje.

DE SENASTE VECKAN, HAR DU...
Gråtit?
- Ja.
Köpt någonting?
- Ja. Senast igår, tandkräm och munskölj mot infektioner.
Varit sjuk?
- Ja.
Sjungit?
- Ja.
Sagt "jag älskar dig"?
- Ja. 
Velat säga till några att du älskar dem?
- Ja, annars hade jag inte gjort det.
Träffat nån ny person?
- Ja.
Saknat någon?
- Ja. Jag till och med sa det till henne.
Kramat någon?
- Ja.
Kysst någon?
- Ja.

SENASTE...
Låt du hörde: 
Film du såg:
Micke & Molle.
Dryck du köpte:
- Bacardi Breezer Lime.
Sak du stal:
- Den här listan! HAHA!
Mat du åt:
- "Liten micropizza från coop, Billys-style som det var skinka och ananas på."
Gången du åt en 7-Eleven korv:
- Ett par år sedan, kanske? 
Människa du slog:
- Sving? Han är det enda som brukar förtjäna det.
Stora bussresesan:
- Bussen hem från båten på nyårsdagen.
Långa telefonsamtal:
- Perry, skulle jag gissa på, men det var nog någon månad sedan.
Dusch:
- Igår kväll.
Irritation:
- Människan som sparkade på mitt ryggsäte på bussen imorse.

FÖRSTA....
Bästa kompis:
- Första jag kan komma ihåg förutom min syster är Malin. 
Jobb:
- Praktik på Sandvikens stadshus.
Inhandlade skiva:
- Kommer inte ihåg, Aqua kanske? Men den betalade nog inte jag själv... Nej, jag vet inte.
Begravning:
- Min 35-åriga mosters, för 13 år sedan.
Piercing/tatuering:
- Fjärilen på ryggen, 2006. 
Fiende:
- Min depression? Började i högstadiet skulle jag tro.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: