travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Maten, dag 1 (igår)

Kategori:Mat och sånt

Igår blev det en sen frukost, det dröjde rätt länge innan jag tog mig tid till att göra den där smoothien, men när den var klar så drack jag nästan en liter, allt jag gjorde vill säga.
 
Det här är vad som var i:
2 bananer
2 nypor frysta hallon
2dl ananas & apelsinjuice
3dl vaniljyoghurt (2,1%) (SKÄRPNING!, mer fett!)
2 msk vaniljproteindrinkspulver
2 msk chokladproteindrinkspulver
2 msk proteinpulver
 
De sista tre nämnda tog jag mest för att bli av med mina pulver, men det mättade på rätt bra eftersom jag inte ätit alls dagen innan, förutom glass.
 
Senare på kvällen åt jag 2 portioner Cup a Soup med smaken tomat och basilika.
Skulle egentligen ha behövt äta två mackor med mycket smör och ost på, men jag orkade faktiskt inte fixa det.
 
Efter det åt jag en halv påse chips, OLW Creamy Taco Chips. Dom är skitgoda.
 
Lite svårt att äta är det, när maten näst intill fastnar i stygnen, och jag får inte pilla bort det, bara hoppas på att det ramlar bort av sig självt. Skitäckligt, Jag får inte ens borsta med tandborsten där, jag får borsta 3/4 av munnen liksom... Inte helt okej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: