travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Maten, dag 7

Kategori:Mat och sånt

Kommer inte hinna skriva mer ikväll, så jag kör vad jag ätit hittills.

Dagens frukost blev sen, men jag hade sådan ångest över att gå till tandläkaren så jag kunde inte äta innan.
Men kl 14 åt jag min frukost.

2 smörgåsar med mycket smör, leverpastej och 4 skivor gurka.
Äggröra gjord på 3 ägg, lite mjölk, salt och svartpeppar.
Ca 1 dl keso naturell.
 
Hur gott som helst. Tycker om att jag börjat uppskatta mat igen, även om det tog mig en timme att äta upp detta.
 
Just nu dricker jag en Fortimel Energy också, som mitt mellanmål. Får se om det blir någon middag idag, då jag ska iväg på veckomöte med flickorna och glädjemeditera för hela världen. Den ni! Men kommer inte komma hem sen, och jag vill inte köpa mat på stan. 
 
Har även precis gjort samma träningspass som igår, bara att ena utökas dag efter dag. Idag känns det faktiskt i ben och rumpa att jag börjat göra något. Jag går efter två appar, så vi får se hur resultatet av detta blir, men det är väl bättre än inget antar jag.
 
Ska dricka upp den här drycken sen slänga mig i duschen och göra mig klar för att dra iväg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: