travelsize.blogg.se

kontakt: [email protected]

Idéer med tomma mål

Kategori:Jobb

Jag fick en produktidé inatt innan jag somnade. Men jag vet inte hur tusan jag ska styra det vidare utan att min idé blir stulen, om den ens är bra.
Vart tusan vänder man sig för att prata om sådant?
Jag har inte en blekaste. Men tänk om jag sitter på en guldgruva? Det vore ju i så fall dumt att inte göra något åt saken.
Och vem ska man inte prata med så att allt bara rinner ur händerna på mig?
Sen om det kanske redan finns har jag ingen aning om, så troligtvis inte. Men att det skulle vara en förenkling av vardagliga problem, det är jag hundra procent säker på.

MEN VART I HELA VÄRLDEN VÄNDER JAG MIG?

Detta är något jag finner mycket irriterande just nu.
Vart vänder man sig först?
Jurist?
Designföretag? Och i så fall vilket?
Arbetsförmedlingen?

Så många frågor, som jag inte vet vart jag ska hitta ordentliga svar på.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Arbetsförmedlingen, jobb coach etc :) där får du veta vilka du ska prata med o vidareutveckla allt ^^

    2013-10-23 | 20:21:43

Kommentera inlägget här: